Detta med och vara gravid

Jag har sagt det förut & jag säger det igen,  Jag saknar att vara gravid. Även om det var sjukt jobbigt ibland så var det så otroligt mysigt och underbart <3 det var den mest underbaraste och jobbigaste resa jag någonsin gjort.

Magen växer
Bebisens sparkar
Alla häftiga drömmar (drömde sällan hemska)
Och man kände sig så j*vla vacker. Okej, det hände att man kände sig fet och ful också. Men inte ofta


Har man en gång varit gravid, så drömmer man om det igen! <3 sjukt att man kan längta så mycket! Jag kommer att få uppleva detta igen. Att få se magen växa, blir tokig på hormonerna, vara trött, ha svullna fötter & föda barn. Fyfan för smärtan. Men absolut värt allting. Men bebis nr blir det inte än. För nu ska jag ta vara på Kevin, min prins.

Micke vill att vi väntar tills Kevin är någonstans mellan 3-5år. Jag vill nog ha 2an när Kevin är 2-3 kanske :) MEN samtidigt vill jag vänta, för vi har "bara" tänkt att vi ska ha två barn. Och skaffar vi ett barn till, tätt så kommer man få uppleva graviditeten så snabbt på varandra och då har man inge "kul" och se fram i mot sen. Eller jo barnens utvecklingar osv. Men nu pratar jag om själva graviditeterna osv....

Aja nog om det ;-) tvåan kommer när den kommer. Men NU vill jag njuta av älskad Kevin....




*Njuter av och se bilder på Kevin som bebis*
Tänk att detta är vår underbara son.
Vi har tillverkat honom av kärlek <3
JAG har fött honom med SMÄRTA och lycka ;-)





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0