Förkylning på G?

Snart dags & krypa ner i sängen! :) Hoppas verkligen att Kevin fortsätter & sova hela nätterna, så jag kan återgå till min gamla "kvälls rutin", nämligen att ligga i sängen & se på film eller kika runt på nätet. För vissa kanske det låter korkat. Men för mig är det väldigt avkopplande och sen gillar jag att få en liten egen tid. Då tänker jag inte på något alls. Jag bara är! Man måste väl kunna få vara lite ego någon gång? ;-) Ska ge Kevin några nätter till och funkar det då åker datorn in i sovrummet. Funkar det inte, så får jag hålla mig till tåls.

Hm, undrar om det är en förkylning som lurar bakom hörnet? Kände av halsen tidigare. Och jag har även nyst en sådär 115gånger ;) Kevinboy verkar inte heller vara kry. Även fast Kevin har sovit middag så har han varit gnällig. :( tog tempen på honom tidigare och då hade han 37.4! Många säger att det inte är feber. Men det "kallar" jag det för. Jag vet att det är många som irriterar sig på det och tycker jag har fel. Men sen finns det många som anser att det är lite lätt feber. Förklarar sista gången,

Både jag och Kevin ligger på 36grader i normal temp. Och då mår vi båda hur bra som helst :) Men när vi ligger på 37.4 då är vi små "febriga" . Vi fryser och är varma vartannat och det gör ont i kroppen. Och när vi har 38grader då är vi typ "döda" .Alla människor har olika kroppstempraturer! Kevins "mormors" sambo hans normala temp är typ 35 och när han har 37 då är han "jätte dålig" . Så för honom ÄR det feber vid 37. Så för mig och Kevin ÄR feber vid 37. Jag skiter i om någon blir irriterad och suckar åt mitt resonemang. Men SÅ är det ;) Och ingen känner Kevin så bra som jag. Jag vet hur han mår när han är frisk och när han har feber

Ingen övertalning. Jag står fast vid detta, thats it!

Hur som helst, hoppas inte vi åker på att bli sjuka :( för det har vi inte "beställt"....

Nähe dags & stänga av datorn och fixa det sista innan det är dags & sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0