Förlåt ;)

"Bullar" och "gäddhäng" Så otroligt söt beskrivning om sitt utseende! Förlåt kunde inte låta bli :$ det gjorde min dag. Snacka om att välja ord när man ska berätta om sina komplex....


Haft en bra dag med lillasyster <3 käkade sallad, som tyvärr smaka räv. Okej en del av salladen var helt OK. Resten smakade gammal räv eller något ;/ bubbelvattnet med smak av melon var god iaf. Och chokladen :D
Promenaden var riktigt härlig! så dålig på att gå ut och gå. Tack för att du "tvingade" ut mig. Haha..

Jag och Micke har ätit mat, soppa idag också. Det satt fint i magen! Lade Kevin för en liten stund sen, tanken var ju att han skulle sova. Men han ligger där klarvaken och "babblar" . Var nog mer hungrig än trött.

Hur ska ni spendera denna fredagkväll? Jag skulle vilja ta mig till Nina o co för och dricka någon öl och snacka skit. Men har varken skjuts dit eller hem :/ så det får bli en dejt i soffan med sambon och popcorn skålen. Se något på Tv eller slå på en halvdålig film....

Haj haj...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0