Gårdsfix och grillat

Hoppas att ni hade en trevlig lördag igår, det hade iaf vi :) På förmiddagen var jag, Micke och Kevin ute på gården och fixade lite. Micke tog ann om boden. Tog bort massa jord och stenar som låg på backen! Och sen fixade han dit bättre lås :]

Jag målade stockarna, med något som gjorde dom mörkare. Det var inte farlig färg. Det hette något speciellt, men det står stilla i huvudet. Får ta kort på det så kanske ni förstår vad jag menar ;) det blev jätte snyggt! Ska fortsätta med dom idag ev, beror på Kevin :] våran lilla "boss"

Efter det grillade vi lite och käkade mat med Patrik & Ida som hade kommit förbi. Maten smakade riktigt gott. När vi hade ätit upp så fortsatte Micke & dona på gården. Och Patrik fixade med sin volvo. Jag, Ida och Kevin gick in och satte oss i soffan och snackade lite goja ;)

På kvällen gjorde jag och Micke ett försök och se på film. Men slutade med att Micke somnade, ganska snart. Och tröttheten tog över hos mig också. Så vi beslöt oss för att stänga av filmen & sova ;-)

Med andra ord, en riktigt bra dag <3



Denna bild, är tagen en annan gång när vi grillade.
Glömde ta kort igår ;) så den här får duga ist...





Fick veta en sak igår, och det gjorde mig inte speciellt glad. Börjar bli riktigt less på det här :[
Känner mig en aning bitter, besviken och ledsen...

Anteeksi, että emme elä elämää haluat.

Olemme onnellisia yhdessä. Miksi et voi hyväksyä sitä?
sanon tämän viimeisen kerran nyt, minulla on ja koskaan määrittää M


(Jag vet inte om översättningen stämmer) Skit samma. Jag ville bara skriva av mig... Någonstans vill jag få ur mig det jag tänker, och då tycker jag bloggen är ett bra ställe.




För mig är du perfekt,
Du är den som betyder mest <3
Jag älskar dig









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0