Here we go!

Kevin är förkyld. Roliare kunde man ha det!!! Det förklarar varför han hade lätt feber och var så grinig igår. Uch, lider med honom. På nätterna är han undertäppt & kan knappt andas. Sprutar i nässpray men tycker inte det hjälper speciellt mycket. Tänk om jag kunde ta över skiten istället för att han ska ha det.

Kevin sover middag. Så jag funderar på om jag ska hoppa in i duschen en snabbis. Efter det ska jag göra "smeten" till chilibiffarna ;-) kan vara skönt och ha den klar. För då behöver jag bara göra biffar och in i ugnen. Samt skala potatisen. Man vet ju inte hur Kevin är på för humör idag. Kanske vill vara i min närhet ;-)

Nej så får det bli....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0