Jag har bestämt mig!

Yes! Jag har bestämt mig :) och jag kommer lyckas. Kan andra så kan jag. Ska sikta på - 12-13kg. Lyckas jag? Då ska jag unna mig något fint som jag alltid vela ha eller göra något riktigt kul. Blir en morot, när det känns jobbigt. Så hejdå "bulldegen" och hej snygga kroppen <3

Jag kommer inte gå efter någon speciell "metod". Tänkte äta mindra men oftare, röra på mig mycket mer än vanligt, äta frukt och grönsaker. Kommer säkert äta onyttigheter som godis el fikabröd men inte så ofta som det brukar kunna bli och även mycket mindre :] för nu j*vlar ska jag gå ner i vikt ^^

Kommer väga mig i morgonbitti. Sen kommer jag skriva vad min "startvikt" är. Sen varje måndag morgon då ska jag ställa mig på vågen :] kommer bli spännande och se om vågen minskar el ej ^^ nu kör vi.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0