Kusin vitamin

Ännu en dag har passerat. Hade en väldigt trött son tidigare :) brukar lägga honom vid 20.00 och då får han sin flaska och inom 15min så sover han. Men idag var han helt slut, redan vid 19.30 så började han bli grinig. Så jag fixade i ordning sängen och flaskan. Sen lade jag ner honom i sängen & han käkade och inom loppet av fem min så sov han. Då är man trött :-)



Sover sött :) dock är kortet taget i Finland. Men passade bra till inlägget


Jag och Micke tittade på lite på Tv efter att han hade somnat :) tittade på lyxfällan. När programmet var slut så ringde jag till min farbror och vi snackade lite skit, i hela 22min.

Micke sover och jag har fastnat vid datorn, som vanligt. Ska kika runt lite till sen är det dags för mig och sova.
I morgon kommer kusin hit och ska sova här under helgen :) ska bli så kul ^^ världens gulligaste kille <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0