Lillasyster <3

Kevin sover middag och jag har plockat lite i köket! Ska strax plocka lite i vardagsrummet, just nu ligger det leksaker precis överallt ;) och soffan ser ut som ett litet kaos med filtar och kuddar.

Väntar på att bästa lillasyster Helena ska komma hit. Då blir det äta sallad och dricka bubbelvatten. Sen blir det en promenad på det med hundarna (Accra och Vittra) sen blir det väl och ta det lugnt en stund innan hon åker hem över igen ;)

Även om Kevin är vrålförkyld så försöker han hålla humöret uppe. Han är så duktig min lilla prins <3 Inte f*n är det kul när man är så täppt i näsan att man knappt kan andas :(

FAN (ursäkta mitt svordom) men vad gött att det är fredag & att vi har en helg framför oss <3 jag fullkomligen älskar helgerna oavsett om jag går hemma om dagarna eller när jag gick i skolan. Det är något speciellt med dom.
För oss innebär det ju att vi får träffa Micke lite mer. Och det är MYS, lika mysigt som att tända ljus på kvällarna. Hihi.

Orkar inte sitta här. Ska plocka vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0