Mina viktiga papper!

Innan jag träffade Micke så hade jag aldrig någon riktigt koll på dom viktiga papprena! Jag slängde bara in dom i en låda och där låg dom huller om buller. Jag fick alltid leta ihjäl mig när jag skulle ha ett viktigt papper. Men sen när jag träffade Micke, en kille som gillar och ha koll på alla viktiga papper så såg han till att jag tog tag i det där. Så numera har jag riktigt stor koll. Alla papper ligger snyggt och prydligt i en pärm :-) men inte i ordning så härom dagen plockade jag ut alla papper och sorterade dom och lade in dom i pärmen igen. Och i lördags köpte jag ett "register" till pärmen, som jag tidigare saknade. Och idag har jag åter igen plockat ut alla papper och satt in dom i registret. Så nu j*vlar har jag koll + att dom ligger snyggt och prydligt igen! Och jag är nöjd. Så numera om jag måste ta fram ett visst papper då kan jag ta fram det inom några sekunder ;-)


Mitt lilla hjärta sover sen en stund tillbaka och jag har fördrivet tiden med och kolla på Tv och fixa med pärmen. Nu blir det sängen nästa! Hoppas på en lugn natt. Godnatt, sov gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0