Ölkväll + Plånböcker

Jag lyckades fixa skjuts till och hem från Storå igår. Tack Patrik & Ida :) så kvällen spenderades med trevligt folk och lite öl. Tack alla inblandade! Hade riktigt trevligt. Vid 00.00 så tackade jag för mig och åkte hem! När jag kom hem gjorde jag mig snabbt i ordning för sängen & somnade inom några minuter. Har sovit helt OK, ända tills 06.00 då det ringde i Mickes telefon! *suck* somnade om en liten stund, vid 06.40 vaknade Kevin & ville käka. Varken jag eller Kevin kunde somna om så vi gick upp. Kevin fick leka en stund, men tröttheten smög sig på ganska snart. Så jag gav honom lite gröt och sen lade jag honom i sängen och han somnade inom några sekunder och han sover än.


Sitter och kollar på tradera efter en plånbok, men finner ingen i min stil! Och när jag väl funnit en jag gillar så är prisklassen lite väl för dyr för min smak. Så jag får nog leta vidare och hoppas jag finner någon som passar både min prisklass och smak :) när jag var i Finland så kollade jag efter plånböcker även där. Men samma sak där. Fanns inga roliga alls. Och på båten hade dom massa snygga men dom hade bara "märkes plånböcker" för typ 400kr. Och det ger jag aldrig. Så jakten fortsätter ;-)

Nu ska jag leta rätt på några kläder. Sitter fortfarande i "nattplaggen" haha...

Hur ska ni spendera denna lördag? Jag har själv ingen aning. Det enda som står på schemat är grilla med Patrik & Ida :) i kväll blir det kanske lite film?....

Förresten, Ska nog låna sambons kamera (vi har köpt en ny) så det ska knäppas en massa kort! ^^ me like


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0