1månad kvar <3

Exakt 1månad kvar, tills det är sommar <3 och den är mer än välkommen. Den här sommaren kommer bli en av dom bästa somrarna någonsin! Vi har Kevin, ett hus & stor altan. Behöver jag säga mer?! ^^





Hade en trevlig valborg igår. Blev lite senare än tänkt! Men det är ju bara majbrasa en gång per år :) Vi åkte till Emma och Magnus som vi tog sällskap med ner till brasan :) Jag och Micke skiljdes oss åt där nere. Jag letade rätt på Nina & barnen. Och umgicks med dom! Micke hängde med sina kompisar! Ungefär runt 21.00 började Kevin bli lite kinkig. Men det är förståligt då han brukar sova vid den tiden i vanligt fall. Sa hejdå till Nina och barnen och letade sen upp Micke o co. Emma och Magus höll med om att det var dags och bege sig hemåt dem också. Så vi tog sällskap med dom hem till dom. Promenaden hem tog en stund. Då barnen var trötta och griniga. Vid 22.00 tiden var hoppade vi in i bilen och åkte hem till oss ^^ direkt när vi kom hem så gick vi och lade oss :) somnade ganska snabbt då alla var helt slut.

Tack för en trevlig valborg! Orkade inte förklara allt i detalj ;) så jag har missat en del. Men det var i stora hela.

Träffade pappa & Tina (glömde jag skriva)



Idag är det 1maj och dagen har vi tillbringat ute hela dagen :) haft riktigt trevlig. Hälsade på Nina o co en sväng. Drack kaffe hos Ted, Vicky och Ian. Och vi har varit ute och donat på gården! :)

Kevin sover och jag sitter här, som vanligt. Micke glor på Tv. Ska strax dricka vatten, äta sallad och en knäckemacka :) sen avrunda och krypa ner i sängen.... Godnatt, sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0