Bvc och altanstek!

Det gick bra på bvc! :) Kevin fick liten skvätt laxerings medel och det hjälpte mot den krångliga magen! Så nu mår han lite bättre. Fick lite tips på vad man göra när magen strular igen :)

Efter bvc gick jag och Kevin till Ida och hälsade på. Satt ute på altan och stekte lite i solen. När hennes söta lillebror Kaspian kom hem så fick han självklart också vara med. Drack saft och snackade skit.

Hann svänga in vid Nina en snabbis också. Och Sandra var mycket piggare idag! Sötnosen <3 Och Tony han var glad och hade fullt med spring i benen ;O) gullungen....

Innan vi åkte med bussen hem hoppade jag in på klädaffären och köpte ett par till byxor till Kevin. För jag älskar byxorna jag köpte igår. Tunna och mjuka. Perfekt när det är varmt ute :0) och så fin färg med fint tryck på benet.

Nej nu måste jag dra.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0