Dagispappret....

För någon vecka sen fick vi hem papper om att att söka dagis plats! Men det har blivit kvar glömt på bänken :O vad trött jag blir på mig själv. Ibland är inte huvudet med mig. Men i morgon om inte Micke glömmer det så ska han lägga det på lådan. Får nog ringa honom efter jobbet & påminna! Skulle det vara ont om plats och att Kevin allt förmodan inte får en plats på dagis så gör det ingenting. Men om så skulle det vara jätte bra. Ja jag vet att det kanske är dumt och ha en dagis plats när man går hemma som jag. Men det finns en anledning el till och med fler. (Men orkar inte ta det här)

En hyffsat bra dag börjar lida mot sitt slut. Hoppas att Kevins lilla mage kan få må bra i morgon! Fick som sagt lite tips av bvc, så jag får ta till med det i värsta fall. Jag hatar bokstavligen & se honom ha sådär ont. Idag hade han så ont att han sparkade och försökte åla sig ur min famn. Medan jag ringde ner till bvc för och rådfråga dom så satt han i matstolen i köket och skrek så han nästan tappade luften. I ensamheten forsar mina tårar ner för kinden. Men när jag är med honom är jag den där starka mamman, som pratar lugnt, masserar, pussar, kramas, gungar, hyssar och sjunger. Jag gör sånt som jag själv skulle vilja att min mamma gjorde när jag var liten & hade ont. Sen jag fick barn så har jag blivit så känslig. Förut grät jag sällan. Numera gråter jag för allt som går att gråta över ;) Jag önskar att jag kunde ta över Kevins jobbiga mage. Jag skulle kunna ha ont flera timmar under dagen bara mitt hjärta slapp det. Men tyvärr har jag inte uppfunnit någon trollstav. Jag kan bara finnas där och göra det bästa av skiten. Men som sagt vad, tänk om man kunde trolla. Vad bra det skulle vara?!




Suck... Bara skit på Tv! Märks att vi är på väg mot sommaren. Fler och fler programm börjar droppa av. Men under sommaren finns det så mycket mer och göra än och glo på Tv. Får vänta till hösten, då blir det tända ljus och se på massa bra program! ;-) men först, sommaren... Så välkommen!

Nej nu blir det sängen & sova (snart)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0