Flyttar....

Under helgen kommer vi att flytta, inte från huset självklart. Men upp till övervåningen! :) Kevin har blivit stora pojken & kommer att få eget rum <3 ska bli spännande & se hur det går? självklart räknar jag med en del krångel. För allt kommer vara nytt för honom. Men snart så, kommer det nog funka fint.

Tror vi alla kommer sova så mycket bättre! Jag har väldigt svårt för och koppla av och somna om kvällarna. Ligger heltspänd på att Kevin snart kanske vaknar? och Kevin verkar "störa" sig på oss. Som när vi vänder oss om i sängarna, eller när täcket "prasslar" eller Mickes snarkningar. Så just nu är nog Micke den ända som sover hyfsat gott :)

Datrummet kommer att bli här nere där vi har sovrummet nu. Tror även det kommer bli bättre. För när Micke sitter vid datorn då går jag och Kevin upp till honom ibland & håller han lite sällskap. Men nu kommer vi kunna sitta och kolla på Tv el leka i Tvrummet och ha Micke rummet intill ;-) så vi kan prata utan att behöva springa upp...

Ska bli kul och göra om lite här hemma! Vet exakt hur jag ska inreda Kevins rum. Längtar verkligen! Men samtidigt så känns det så konstigt. Kevin blir ju bara äldre och äldre :/ när han var riktigt liten låg han bredvid mig i sängen. Sen flyttade han till spjälsängen och nu till eget rum ^^ :P

Nej göra mig i ordning! Vid 11.40 ska vi ta bussen till bvc!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0