Igår!

Igår åkte jag och Kevin till Storå! :) Och umgicks med Nina. Det var trevligt även om vi inte gjorde så mycket. Hennes barn var på dagis, så det var ganska lugnt & skönt. Fick vi lite egentid, vilket behövs ibland! Blir ju inte att vi snackar så mycket annars :/ men nu så fick vi chansen! Vi satt ut i det underbara vädret och solade oss! Kevin låg i vagnen i skuggan & tog sig en powernap en stund.

Vid 14.00 tiden knallade vi bort till affären "Två systrar" eller vad dom ny heter? en liten klädaffär. Där Kevin tyckte att jag skulle shoppa lite! ;-) så det blev en solhatt, två bodyn & ett par byxor. Kevin blev jätte fin i dom nya kläderna, mammas hjärta! Så nu har vi utökat hans byrå lite ^^

Efter det gick vi upp till dagiset där Nina skulle på möte innan hon skulle hämta busungarna <3 Jag och Kevin väntade ute i solen tills Nina var klar ;)

Tony blev jätte glad över och se mig. Säkert Sandra också, men mådde inte så bra så hon var inte på humör :-( men dom skulle gå till konsum och köpa en liten glass så då kanske humöret vände på Sandra också?!

Vid 15.30 tog jag och Kevin bussen hem. Väl hemma plockade jag undan lite samt gjorde i ordning mat :)

Hade en riktigt trevlig dag igår! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0