Suck

Äntligen fick jag tummen ur röven & lade in bilderna på datorn från kameran. Som jag har skjutit på i ett par dagar! Började med & lägga in bilderna på face :) nu tänkte jag lägga in några bilder här på bloggen! Men det går inte? suckar. För bilderna är förstora och jag har inge bra program för och minska bilderna i :( synd, jag som vela visa lite fina bilder på min prins.

Jag kommer byta blogg sida igen. Jag är trött på att alltid få krångla när jag ska lägga in bilderna. Det blir nog att jag hamnar på bloggplatsen ännu en gång. Försöka få till en någorlunda fin design. Sen får den se ut så hela tiden. Så det inte blir något tok. För som sagt jag älskar att skriva och lägga in bilder. Kul och berätta vad som händer bakom datorskärmen men har inte tiden till att krångla varje dag! tyvärr.

Ska skapa medlemskap och sen fixa med desingen.... Sen se om jag kan flytta över mina inlägg här till nya bloggen el om jag får börja om på nytt. Förlåt för allt krångel men som sagt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0